Gāzes iekārtas pareiza ierīkošana
Nov 242016Bieži uzdod jautājumu, kā pareizi ir jābūt ierīkotai gāzes iekārtai automobilī? Ir gadījumi, kad automobili "apgriež atpakaļ" no tehniskās apkalpošanas nekvalitatīvi uzstādītās sistēmas dēļ, vai parastajā servisā nevar nokļūt līdz vajadzīgiem automobiļa mezgliem, kas noved pie neprofesionāli izpildītā darba. Pats galvenais – tas ir akurātums un drošības noteikumu ievērošana, kuri ir izstrādāti speciāli gāzes iekārtas uzstādītājiem.
Mēģināsim izprast pēc kārtas. Zempārsega telpā izvietojas elektronika, reduktors un sprauslas, savukārt balons parasti ir uzstadīts auto bagāžniekā.
- Elektroniskais bloks tiek izvietots no ūdens aizsargātajā vietā, un tā vadi tiek iepakoti un salikti tā, lai tie netraucētu citu speciālistu darbu, kā arī nevarētu izraisīt īsslēgumu, un tā rezultātā, instalācijas aizdegšanās.
- Reduktors tiek uzstādīts, pēc iespējas, ērtā brīvā telpā (vēlams ar piekļuvi tam) apkalpošanai un profilaksei.
- Gāzes sprauslas, likumsakarīgi, izvietojas dzinēja augšējā daļā, ir svarīgi, lai tās būtu nostiprinātas, šļūtenes un vadi, kas ved pie tiem, netraucētu dzinēja apkalpošanu. Protams, ir patīkami, kad atveri pārsegu, un tur ir viss skaisti, gāzes elementi ir nostiprināti, vadi un šļūtenes ir blīvi salikti, estētika – tas ir spēks!
- Balons – tā ir viena no galvenajām gāzes iekārtas detaļām. Nav svarīgi, kādu balonu jūs izvēlēsieties – cilindrisko vai toroidālo, pamatprasība – lai tas būtu droši nostiprināts, un caurules, kuras ved no tā, atrastos pietiekamā attālumā no slāpētāja, un nenokļūtu zem kustošiem mehānismiem.
Kad iekārta tiek uzstādīta pēc visām ražotāja un pārbaudošo institūciju (CSDD) prasībām un rekomendācijām, automobilis droši kalpos jums ilgus gadus un atnesīs ne tikai ekonomisko izdevīgumu no braukšanas ar gāzes kurināmo, bet arī morālo un estētisko apmierinājumu.